Davranış kodeksi müvafiq iş yerindəki davranış üçün təşkilatın gözləntilərini və aparıcı prinsiplərini təsbit edir. Bəzi siyasətlər əməkdaşlar, xidmət istifadəçiləri və müştərilər arasındakı münasibətlər üçün hüquqi və etik təlimatlar təmin edir.
Davranış kodeksi:
- Təşkilatıızın dəyərləri, müştəriləriniz və xidmətləriniz nəzərə alınmaqla dizayn edilməli;
- Təşkilatızın nüfuz və iş mühitinin əməkdaşlarınızın hərəkət və davranışlarına əsaslandığı faktına söykənməli;
- Tətbiq edilə bilən davranış üşün təlimat təmin etməli;
- Sağlam məntiqdən istifadəni vurğulamalı;
- Bütün tətbiq edilə bilən qanunvericiliyə uyğunluq tələb etməli;
- Yanlış davranış hesab edilən qadağan olunmuş hərəkət, yaxud davranışa dair nümunə təmin etməli (pozuntu hallarının nəticələrini təsbit edə bilər), lakin bunların heç də bütün amilləri ehtiva etməməklə yalnız nümunə olduğunu qeyd etməli;
- Digər aidiyyatlı siyastlərə istinad etməlidir (məs, məxfi informasiyanın emal edilməsi, sıxışdırma, maraqlar münaqişəsi).
Davrannış kodeksinizin dizaynı unikal mühitinizdəki ehtiyac və gözləntilərinizə uyğunluğu təmin etməlidir. Bundan sonra məlumatlılıq və icra faydalı və təcrübi davranış kodeksinin uğur açarına çevrilir.